Mijn leventje in Medellin, Colombia

zaterdag 30 september 2006

Verhuisbericht !!!

Sinds gisteren heb ik een nieuwe, andere woning en daar ben ik enorm blij mee. Deze verandering heeft een kleine geschiedenis. Enkele weken geleden na een bezoek met Ana aan de woning in 'Floresta' was ik niet zo enthousiast, maar Ana vertelde me dat het voor die prijs een prima woonruimte is. Ik ben de moeilijkste niet en heb 200.000 pesos betaald tot het eind van de maand. De formaliteiten moesten nog geregeld worden en plotseling ging de maandhuur omhoog. Nora is zo'n beetje het tegenovergestelde van mij en tijdens een bezoek aan mijn nieuwe woning had ze veel op- en aanmerkingen waar de huisbaas bij stond die ik niet eens gezien had. Nora vertelde dat als ik me er goed voel daar lekker moet gaan wonen, maar ik merkte dat ze het zelf helemaal niets vond. Die nacht had ik er geslapen en het was heel erg gehorig, ik kon precies volgen welk televisieprogramma de buren keken. Na deze negatieve optelsom besloot ik om hier niet te gaan wonen en ben gaan kijken waar Letty woont.
Ik was direct enthousiast en heb direct actie ondernomen. Momenteel woon ik in de buitenwijk San Javier, op 5 minuten loopafstand van het metrostation in een rustige, gezellige buurt. Het is een gloednieuw appartement met een grote slaapkamer en ingebouwde kast. De kamer is groot en heeft een keuken met grote bar. De badkamer is erg mooi en nu heb ik warm water. Maar het pronkstuk is toch wel het balkon, te betreden via de schuifpui. Ik woon op 5 hoog en het uitzicht is schitterend, een deel Medellin met bergen op de achtergrond. ´s Ochtends ontbijten op het balkon geeft echt een vakantiegevoel, heerlijk.

Het adres is:

Ed Veldhuisen
Carrera 97 # 40 - 44 (apartamento 501)
Medellin
Colombia

Donderdag 12 oktober ben ik jarig, jullie zijn bij deze uitgenodigd om mijn verjaardag te vieren op vrijdag 13 oktober. 'Mi casa es su casa'.

1 Comments:

  • Nog gefeliciteerd Ed,
    alles goed met je? Leuk om je verhalen te lezen!
    Groetjes Vanes, Ries en Sam

    By Anonymous Anoniem, at 13 oktober 2006 om 14:16  

Een reactie posten

<< Home